+38 050 155 45 95
Call-центр "Dent АС"

Загальні правила обслуговування

  • Під час першого візиту до клініки адміністратори попросять вас заповнити декілька документів і анкету, що прискорить усі подальші процеси та забезпечить персональну гарантію якості обслуговування. Будь ласка, поставтеся до цього з розумінням;
  • У наших клініках прийнято завчасно нагадувати пацієнту про візит по телефону або за допомогою смс-повідомлення. Не сприймайте нагадування за нав’язливість, адже це необхідно для злагодженої роботи клініки;
  • Також у нас прийнято сповіщати про скасування візиту не менш ніж за 12-24 години. Будь ласка, зателефонуйте та перенесіть свій візит своєчасно. Ми будемо дуже вдячні.
  • Дотримуватися норм поведінки в лікувальному закладі: не приходити на прийом у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, не чинити дій, що заподіюють матеріальну шкоду клініці, або принижують честь і гідність працівників компанії.

Dent ac — нам довіряють!